Wednesday, October 3, 2012

Freebies From Fanbo Cosmetics

Hallo~ just wanna sharing the package that i got recently :)), FYI i won a quiz that hosted by Fanbo Fantastic .. 

And this is the package 



The package is so big :D and i love the color <3 *pink sucker*


1. Moisturizer
2. Foundation
3. Parfume
4. Body Scrub (lulur)
5. Toner
6. Milk Cleanser
7. Eye shadow kit Citra Pelangi 1
8. Two Way Cake in natural
9. Mascara
10. Eyebrow pencil in Brown
11. Matte lipstick in F.04 *super gorgeous color*
12. Lipstick in no 13 (REVIEW)
13. Loose Powder in sawo matang

If you wanna some freebies like me, you can always check Fanbo Fantastic's twitter. They often host a quiz for sure !


By the way next post i'll review about Sariayu Shimmering Powder, if you are interested please stay tune :D 


12 comments:

  1. Senangnya dapet freebies. Aku ikutan kuis Fanbo belum sempet menang e. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasti menang deh kalo ada kuis lagi :D ...

      Delete
  2. Aaakk iri makk...
    Ayo dong di review matte lipstick & mascaranyaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sering ada kuis kok maaak ikutan ajaa :D lumayan gretongan hahaha .. Sip ditungga yaa reviewnya, mascaranya bagus loo tak terduga menurutku lebih bagus dari pixy yang seri biasa ..

      Delete
  3. Congrats!!

    http://pinkcloudsz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wowww... kamu emang selalu bejo, jeung... selamat.. selamat... ditunggu ripiu fanbonya... ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiiin ya Allah .. :D oke ditunggu yaa bakal ada racun lippen baru hahaha

      Delete
  5. menang di twitter ya dear, aku juga menang kuisnya dapet pulsa sama hadiah, pulsa udah, tinggal tunggu hadiahnya

    ReplyDelete